Buiten onder de open hemel… Kilometers maken Vanaf Barneveld waren we inmiddels via Achterveld en Leusden bij Boerderij Groot Zandbrink aangeland, waar even een heerlijke tussenstop gemaakt hebben onder het genot van een kopje koffie en wat lekkers. Tenslotte… Daarna zijn we door het Nederwoud weer naar huis gefietst, en toen we eenmaal weer thuis …
Tag: Groot Zandbrink
Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.de-veluwenaar.nl/2026/06/02/weer-op-de-pedalen-met-de-heitrappers-deel-2-slot/
