Buiten onder de open hemel… “Brenger van het Licht in de nacht” In de nacht van 4 op 5 mei stond ik om 03.00 uur buiten en genoot van dit nachtelijk uur en een hemel vol met sterren en tussen de bomen door scheen de volle maan. In de naht scheen een geweldig licht aan …
Tag: Bevriijdingsdag
Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.de-veluwenaar.nl/2026/05/07/brenger-van-het-licht-in-de-nacht/
