Op weg met de Harley Trapson

Buiten langs heg en steg…

Op deze prachtige avonden is het genieten langs heg en steg bij ons op de Veluwe, heerlijk zwerven door het boerenland. Als ik dan op de Harley Trapson achter Fransien fiets en het landschap overzie, met links een prachtig boerderijtje waar de rhododendrons prachtig in bloei staan, dan is dat een regelrechte uitnodiging voor een plaatje.

Fransien op de fiets genietend van de omgeving - Foto: . ©Louis Fraanje

Fransien op de fiets genietend van de omgeving – Foto: . ©Louis Fraanje

Wat een weelde
Zo zwervend langs ’s Heeren wegen door het Veluwse boerenland en samen genieten van alles wat groeit en bloeit, dat is toch een grote weelde voor buitenmensen zoals wij, dan springt je hart op van vreugde .
Daar kun je zo blij en gelukkig van worden, vol dankbaarheid aan die grote Schepper!🙏

Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.de-veluwenaar.nl/2026/05/28/op-weg-met-de-harley-trapson/